"Verhalen hebben de kracht om emoties te creëren en mensen te betrekken, te verbinden, te inspireren én aan te zetten tot actie"
OVER STUDIO JITS
Het verhaal van Jits
Ik ben opgegroeid in een ondernemersgezin, waarin de liefde en passie voor ons vak(manschap) duidelijk voelbaar was. Wij deden alles voor de zaak én onze klanten.
Als piepjong meisje leerde ik dat het bieden van een onvergetelijke ervaring, een onweerstaanbare kwaliteit en een verrassend goede service de basis vormt van alles.
Ook kreeg ik mee dat je gelukkig wordt door dichtbij jezelf te blijven. Ieder mens heeft talent. Wanneer je dit weet te benutten en hier je werk van maakt, ben je een rijk mens.
Ik ben altijd een verhalenverteller geweest. Zelfs in de moeilijkste tijden, wist ik een glimlach om iemands mond te toveren. Hoe meer anderen straalden, hoe meer ik genoot.
Toen al zette ik mensen in beweging, ik had zelf alleen nog geen idee. Ik wist emoties over te brengen en onbewust de mooiste mensen aan mij te verbinden.
Inmiddels ben ik 42 jaar en voelt het werken voor en met familiebedrijven als thuiskomen. Het is mijn missie om al die vakkundige en bevlogen experts een podium te bieden.
Al bijna 6 jaar werk ik met een prachtige groep mensen die betrokkenheid, betrouwbaarheid en bescheidenheid in hun DNA heeft zitten. En dit laatste is de valkuil van al mijn klanten.
Steengoed zijn ze in hun werk. Maar toch vinden ze het allemaal 'maar normaal' wat ze doen. Aan mij de taak om hen in te laten zien hoe bijzonder hun vak wel niet is.
Juist deze groep mensen verdient dit. Zij maken de wereld mooier en beschikken over de meest bijzondere verhalen. Wat een energie krijg ik als zij zich hier weer van bewust zijn.
We leven in een digitaal tijdperk, waarin computers steeds meer overnemen. Iedereen is op zoek naar zichzelf. Niet gek dus dat alle persoonlijke verhalen en posts door het dak vliegen.
Dit is hét moment om al jouw onvergetelijke herinneringen, mijlpalen en magische momenten te delen. Laten we dit vooral doen. Samen, vanuit de kracht van jouw bedrijf.
Dat je hiermee een verbluffende indruk achterlaat en klanten écht aan jouw familiebedrijf weet te verbinden, is een simpel gevolg. Het is tijd voor jouw verhaal.
